Blue-team

I Blue-team er der primært følgende arbejdsområder:

  • Administrative opgaver
  • Praktiske opgaver
  • Sociale opgaver.

Administrative opgaver

  • Administration og support af Conventus (klubens administrative system) heri ligger der mange små opgaver som i dag er fordelt på flere personer
  • Booking af ledige hal tider via Fritidsprotalen i Skanderborg kommune, samt styring af Ry Håndbolds egne ledig hal tider.
  • Facebook og Instagram – administration og support
  • Håndoffice (system til udfyldelse af holdkort m.m.) administration og support til trænerne.
  • Styring og administration af tilmelding til Struer Cup og Påske Cup – Ry håndbold 2 officielle stævner.

Praktiske opgaver

  • Nøgler til boldkasser og Gl. Rye hallen (udlevering til trænere før sæsonstart og indsamling efter sæson afslutning)
  • Udebanetrøjer (do)
  • Overtrækstrøjer (do)
  • Udlevering ved sæsonstart til trænere af:
  • Isposer
  • Tape
  • Harpiks
  • Udfærdigelse af Power-point-slides med hjemmekampe-program til infoskærmene i Ry Hallen.
  • Ophængning og nedtagning af bannere til hjæmestævner

Sociale opgaver

  • Planlægge og gennemfører overnatnings tur for U6-U8 i oktober måned
  • Planlægge og gennemfører ”Brag i Hallen” 1-2 gange om året.
  • Planlægge og gennemfører sæsonafslutning – typisk skumhåndbold stævnen for klubbens hold
  • Lave aktiviteter til af skaffe flere frivillige
  • Lave aktiviteter for enkelt årgange eller på tværs af årgange, herunder også senior årgangene.
  • Arrangere den årlige fest for trænere og frivillige
  • Arrangere Julelotteri eller lignende

GRIB BOLDEN – oprettelse af kampplaner i Conventus
GRIB BOLDEN – afvikling af sæsonafslutning
GRIB BOLDEN – bannerophængning
GRIB BOLDEN – turnering til sæsonafslutning
GRIB BOLDEN – sponsorer
GRIB BOLDEN – infoskærme
GRIB BOLDEN – speak
GRIB BOLDEN – overnatningstur
GRIB BOLDEN – OK-aktivitet

GRIB BOLDEN – Tilmeld dig RESSOURCEBANKEN

Natasja Thøgersen
Blue Team
Tlf. 22988466
natasja@ryh.dk